Lobnas dag IDAG!

OHH MY GOD vet inte vart jag ska börja!
Först av allt vill jag skriva att jag är SÅ FKN GLAD! haha

Idag så hade jag " A interview " i en skola! OMG jag ska äntligen börja SKOLA!! BLIR SÅ GLAD!
Asså tänk att jag har varit utan skola ca 9 månader och nu ska jag börja skola igen och jag ska verkligen ge JÄRNET nu! :D


Intervjun började idag kl.10.00 och jag var där 2 timmar.
Det var en lärare som visade mig runt och berätta allt jag behövde veta inför skolan.
Jag köpte också skola uniform, och jag kan säga er DE ÄR JÄTTEFINA (enligt mig då).
Skolan är ENORM asså verkligen jättestor! När läraren skulle visa runt mig så började alla elever glo och det var så pinsamt!

Jag ska börja nästa vecka på tisdag Hoppas eleverna i min klass kommer vara snälla..
I något inlägg längre fram så kanske jag också visar skoluniformen på ;)


PS:Den ikonen jag har början av mitt inlägg är lånad från en bloggerska men jag kmr inte ihåg vad hon heter! :(
Men när jag vet det så måste jag länka henne, så säg till om ni vet vilken bloggerska som har en sån ikon på början av varje inlägg.. (EFTER CA 1 TIMMA) Hon heter http://johanpalmfanetsara.blogg.se/




Så, hoppas alla har haft en bra dag!
KRAM.<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; aa :). tack :D

2010-11-10 @ 19:41:54
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: ROBINA :D

ja, jag tycker också om armbandet :D rea 25 SPÄNN :D sikket jäkla kap jag gjorde :D eller hur? =D

2010-11-10 @ 20:24:39
URL: http://refflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0