Lobnas vardag :)

Vi börja inlägget med DAGENS OUTFIT :)

va kort jag ser ut på den sista bilden xD haha

Min outfit:
  • Vinter acessorize från RiverIsland
  • Örhängen (som inte syns på bilden) från Wallis
  • Halsbandet är också från Wallis
  • Tunika från Debenhams
  • Jacka/Kappa från ZARA
Väskan kommer jag faktiskt inte ihåg vart jag köpte xD





Jag hade på mig linser också :) Gulfärgade är de, men när jag sätter på mig de så ser de mest ut som brunfärgade
Passar det mig?


I London så har de packat fram julen! Kolla va söta hängande grejer det finns!! :)
Och där dyker bussen också upp..
Nummer 113 mot Marble Arch, haha.


My day:
Jag var ute med familjen idag.
Vi åt lunch och sen gick jag och mamma runt i affärerna och jag köpte faktis några saker men jag visar sakerna senare i ett annat inlägg
Annars blir det alldeles för långt inlägg.
Det är iaf va jag tycker.

Anyway, tror faktis det var allt jag hadde att skriv just nu
KRAM.<3


Kommentarer
Postat av: Sasha

Det var väldigt gott också :)



Inne på Åhléns city så var det julpyntat för över två veckor sen, lite tidigt det tycker jag!

2010-11-13 @ 23:55:17
URL: http://sashas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0