Lite blandat...

God-kväll allihopa!


Tänkte att jag skulle skriva om hur min dag såg ut idag :)

V
aknade kl.06.00 för att jag skulle till Mustafas(min bror) skola, för han hade en sorts framträdande om Den 8ånde kungen i frankrike eller spanien kommer inte riktigt ihåg, ville ändå bara slippa det och bara gå hem! var dödstrött ju! :/

På vägen hem såg jag ett litet köpcenter, så jag var såklart tvungen att gå in och titta på alla kläder :)

Det fanns blandannat ZARA, Karen Miller och flera. Karen Miller är en jättefin märkesäffer, jag hittade massvis med snygga kläder! Jag såg en Mjölkvit kappa som man kan ha på vintern, den var sjukt fin! Funderade på att köpa den men priset måste ju förståss sänkas lite :D
Den kostade ca 4000-5000 kr.. Men det blirr jättebra om den skulle sänkas kanske till 2000-3000 kr?
Det skulle vara ett bra pris tycker jag, hehe :P

Sen gick vi till Kaffét som heter "Costa".

Jag åt chokladmuffin :D Mums!

Köpte också nya svarta C O N V E R S E! :)







Ska dra nu och spela "Röj Flaggor" med Krisse :D
"Ha de gott IGELKOTT'ar!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0