Oddono's gelati.

Idag hade jag på mig det här :)


Dagen såg ut så här:
Vaknade vid elva-tiden tror jag.. Och så städade jag och mamma hela huset (som vanligt).
Kl 14.15 ringde jag till "the admission team" och frågade om jag hade fått nångon skola än.. ååh blir så arg, varit utan skola i sex månader nu!! Hursomhelst, senare ungefär vid kl 15.10 skulle vi gå ut, mamma skulle hämta Mustafa från skolan och jag skulle till biblioteket.
Letade efter "eclipse" men den var ff inte ledig så jag lånade en annan bok (skriver om boken i ett annat inlägg).


Sen gick vi till lagom nytt köpcenter som jag inte kommer ihåg vad den heter. Och där gick jag runt och tittade på alla SNYGGA kläder! Men köpte inget idag :(

efteråt så åt vi en jätte god glass :D Glassaffären hette "Oddono's gelati" och den hade vunnit på "award" (inte så konstigt, glassen var den goaste jag smakat i hela mitt  L I V) :D


FÖR DE SOM INTE ORKAR ATT L Ä S A ALLT DET HÄR: Vaknade klockan elva, städade, ringde the admission för att fråga om min skolplats, gick till biblioteket och lånade en annan bok eftersom "eclipse" ff inte var ledig, åt världens goda glass :D

K
RAM!

Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

Muuuums (:

2010-10-20 @ 15:58:17
URL: http://sannasrum.se
Postat av: tina

Sv;hehe,tack så mycket :)

allt bra idag?

kram<3

2010-10-21 @ 09:53:12
URL: http://tiinavictoriaoddli.blogg.se/
Postat av: MATILDA

I den första bilden tycker jag att du är lite lik vanessa hudgens :)

2010-10-21 @ 15:13:37
URL: http://matildaisthename.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0