Jag ska börja på en "extra klass"

imagenes para sonico  Again!


Glömde att berätta för er att : Jag ska börja på ngn sort extra klass tills jag börjar skola.

Så det ska bli kul, antar jag?
I den klassen tränar man på : Matte, SO, NO och kanske samhällskunskap..

Nu kanske ni tror att jag går på den klassen för jag inte kan ngt men det är inte så ;)

Jag går i den klassen för att :

  1. Förstärka mig på det engelska språket.
  2. Jag borde gå i åttan i Sverige men i England fick jag hoppa upp två klasser, så det betyder att jag går i gymnasiet! :(

    Så jag måste ju kunna gymnasiets matteregler och räknemetoder och samma sak med SO och NO.

    HAHAHHAHAHA, nä det var inte kul xD


Ska dra & duscha nu. :)
KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0