Nyheter!

Vet ni vad? :D

I London så har de gjort en cykel-hyrning vid varje BarclaysBank. Rolig nyhet va? haha, tkr jag iaf :) Funderade på att pröva det ngn gång, och se om barclays cyklar skiljer sig med de vanliga. Ni kanske kommer få se ett inlägg där jag cyklar med barclays-cyklar om några dagar, haha.




Ännu en nyhet! :D


Fast den här är mycket större.

Jag har nämligen fått en "Iphone Touch 4.0" för inte så många dagar sedan!!! haha, är så glad. Men vet inte vilket förvar jag ska köpa än men jag blev väldigt kär i det förvaret "kissies" köpte med svarta kristaller, elr vad tkr ni?

Skulle gärna vilja ha några tips om vilka fina förvar jag ska ta.




Men nu tror jag det räcker med nyheter för idag
:)
KRAM<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0